節食對減肥沒有幫助?那斷食吧﹗

日本植村秀(對,就是那個已故化妝大師植村秀)推出Immudyne Fasten Club,主張的「Fast」即「斷食」,是自然療法一種,其好處按此

一set一個療程,共15天。療程又分兩部分:首部分為斷食期,為期兩天,其間不可進食任何食物,僅能以1︰1分量用開水稀釋Fasten Support Juice,飲用後建議飲大量開水 。次部分第3至15日為調整期,只須於3餐前半小時服用3粒Daidai Diet即可。


我會買它完全是師奶基因發作。

此產品莎莎有售,$5XX。某日上facebook見到莎莎做特價,$810兩支﹗就是這樣,我「好地地」成為斷食一份子。

斷食了兩日,功效呢……我不知道,外表上一定沒有分別(有就恐怖了),然後我家沒有磅~~~所以無從得知。而且我想,之後的13日更重要吧?

2 comments:

嘩我覺得你好勁囉,我幾年前試過,但兩日唔食其他野真係好難敵個心癮,結果都係食咗少少零食...

返緊工又唔係好覺餓,還好吧﹗