以下是小妹已購買的電影節戲票﹕

4月10日 《高三》、《我們倆》

4月12日 《中國村民自治影像計劃2005》、《中國石磨藍》

4月15日 《看上去很美》

4月19日 《雪花糕療情》

買完飛先發現,6套電影中5套是大陸的!若閣下剛巧會觀賞以上電影,歡迎相約敘舊。


另想看而未購票的﹕

4月6日 The Producers(Uma Thurman)

4月6日 Match Point(Woody Allen新作,香港已不再上映他的電影,雖然他年年有新作;另一賣點是Scarlett Johansson)

4月14日 Hidden(Juliette Binoche新作)

4月14日 Gabrielle(純粹對內容有興趣)

4月16日 Good night, and good luck(原以為戲院會上映,但見其於奧斯卡「四大皆空」,懷疑會否有戲院購買)

如閣下打算看以上電影又未購票的,可否預我一份?

3 comments:

大陸戲我打算到大陸買番梘....看上去很美我一定要睇, 另本來訂左snow cake, 但估佢會上正, 唔算便算了,睇唔到咁多套

match point一定要睇啦~~

睇咁多套?返朝九晚五真好……我就要請假先睇到……

你睇戲除Match Point之外,其他我都冇乜興趣,但覺得《愛糖針》完全係你隻囉。呵。

你會睇《看上去很美》?幾時?

我宜家睇13套, 本來仲有4套, 但放棄了, 愛糖針反而唔係我最想睇,只係咁岩有朋友仔想睇拉大隊罷了,我覺得不容錯過反而係暗湧,因為上年套宇宙只有我和你太正!(同一導演)
另外有套講viktor&rolf,因為最近對fashion有興趣,又鍾意佢地d衫所以睇...仲有個係講frank gehry呢個建築師,覺得佢好勁...呢d好個人興趣喇

另加多套su-ki-da,反而有期望呀,仲有亂步地獄,同一套似稻中兵團既Sukuru Deizu, 剩下的都是陪跑

看上去很美我必睇是叫爸爸到上海買dvd